Ես կարողանում եմ: Հայոց լեզու և Գրականաթյուն

image (8)

Ողջույն, ես Անուշիկն եմ: Սովորում եմ քոլեջի առաջին կուրսում արդեն մեկ տարի: Մեր կրթահամալիրում  մենք ունենք նախագծեր, որը սովորողը պետք է իրականացնի: Այս շաբաթ իրականացնում ենք « Ես կարողանում եմ» նախագիծը: Այս նախագծի շրջանակներում մենք ներկայացնում ենք այն, ինչը սովորել եք այս կիսամյակում: Այս կիսամյակում տարբեր առարկաներից ստացել եմ շատ գիտելիքներ: Հայոց լեզու, գրականություն առարկայից էլ  այս կիսամյակում ստացա բավականին գիտելիքներ: Հունվար ամսից մինչ հիմա անցել ենք հետևյալը. հայոց լեզվից`շարունակել ենք ուսումնասիրել հայերենի խոսքի մասերը` բայը, մակբայը, շաղկապը և կապը, արդեն կարողանում եմ տարբերել այս խոսքի մասերը, խոսքի մեջ ճիշտ  գործածել և այլն: Գրականաությունից իրականացրել  ենք`  «Համո Սահյան», «Եղիշե Չարենց»,  «Հովհաննես Թումանյան»,  «Վահան Տերյան» նախագծերը, 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11 12. 13. 14.: Վահան Տերյանի մասին գրել եմ իմ տպավորութունները, ձայնգրվել եմ, կարդացել Վահան Տերյանի բանաստեղծությունները: Այս բոլոր նյութերը անցնելու շնորհիվ ես արդեն կարողանում եմ, սովորել անգիրներ, կարողանում եմ հայոց լեզվի կանոների շնորհիվ մտքերս ճիշտ շարադրել, գրականություն շատ կարդալով արդեն կարողանում եմ թարգմանություններ անել ռուսերենից, անգլերենից հայերեն: «Արհեստագործ» ամսագրի համար կատարել եմ տարբեր թարգմանություններ անգլերենից և ռուսերենից: Ռուսերենից թարգմանել եմ  «Հիացինտ», «Կարի մեքենայի ստեղծման պատմությունից», անգլերենից ` «Դելֆիններ» նյութերը: Տարբեր գրքերից ես նաև նյութեր եմ մուքագրել ու մասնակցել «Ռաֆայել Իշխանյան»  նախագծին,  Էլիֆ Շաֆակ,  «Ստամբուլի ընկեցիկը» գրքից մուտքագրեցի  «թուրկական աղանդեր Ashure»  աղցանը:  «Արհեստագործ» ամսագրի համար պատրաստել եմ նյութեր:

Предыдущая запись
Оставьте комментарий

Оставьте комментарий